2014. december 18., csütörtök

Blog karácsony 2014

Ilussnak köszönhetően idén is, immár másodszor került sor a Blog Karácsony nevű esemény megrendezésére . Amint kikerült a felhívás rögtön jelentkeztem is  rá. Nagyon szeretek ajándékozni, annyira élvezem mikor ötletelhetek, és vásárolgathatok. Annyira jó érzés ha sikerül örömet szerezni a másiknak, mindent megér.
 Ezúttal Lillát ajándékoztam meg, nagyon igyekeztem, hogy olyan csomagot állítsak össze aminek szívből tud örülni. Bízom benne, hogy ez sikerült. :)
Vajon engem ki "húzott" ?



Kitti lepett meg  ezzel  a fantasztikus csomaggal! Hihetetlenül örülök neki! Minden egyes darab telitalálat!
Egyébként Kittiről kiderült, hogy egy megyében él velem sőt , nem is lakik annyira messze tőlem. Micsoda véletlenek vannak. :)
Nagyon, nagyon szépen köszönöm Kitti! :)


Mennyei ez az Yves Rocher körtés- karamellás tusfürdő. Szabályosan csorog a nyálam, ha megszagolom.



Szintén egy kis kényeztetés az orromnak. Isteni fahéj és alma kombináció, tipikus karácsonyi illat.
Eldöntöttem, hogy Szenteste fogom meggyújtani, már ha kibírom addig.

Végre van már hópelyhes sütikiszúróm, sőt nem is egy, néhányat begyűjtöttem. :D
Idén sajnos már  nem fér bele a mézeskalács sütés, de jövőre első dolgom lesz felavatni.


És egy kis nassolnivaló is került a csomagomba. :)
Örülök, hogy ebben az évben is részt vehettem ebben a kezdeményezésben, remélem jövőre is megrendezésre kerül! :)

26 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Melyiket? A körtéset? Azt csak imádni lehet, mondjuk én karamellát nem érzek benne, csak a körtét, de isteni! :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik a csomag! Használd egészséggel! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Ez a bejegyzés hozta meg nekem az abszolút karácsonyi érzést :D Hangulatos képek, és isteni ajándékok :D

    VálaszTörlés
  4. De szép hangulatos képek, alig bírok betelni velük *-* Gyönyörűek és nagyon jó dolgokat kaptál ^-^

    VálaszTörlés
  5. Jó dolgokat kaptál, az Yves Rocher tusija tényleg nagyon finom. :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper ajándékok! :) A hópelyhes süti kiszúró nagyon aranyos. :) Az Yves Rocher tusfürdő illata nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is annyira tetszik, jövőre mindenképp bevetem. :D
      Életem végéig tudnám szagolni, annyira bejön. :D

      Törlés
  7. Az YR tusi tényleg finom, én már elhasználtam egy flakonnal, lehet veszek még ki tudja mit hoz a jövő:)
    Szépek a képeid:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem belőle még, soáig akarom élvezni. :D Köszönöm! :)

      Törlés
  8. nagyon jó dolgokat kaptál te is, az yr tusfürdőt én is nagyon szeretem, ez abszolút sláger idén, de egyet is kell értenem vele, mert tényleg szupi :D

    VálaszTörlés
  9. A csomag tartalma is isteni, na de ezek a hangulatos fotók, hát mindent visznek nálam :)

    VálaszTörlés
  10. Én is úgy meg szeretném még venni ezt az Yves Rocher tusit, vagy bármit ebből a vonalból. Ó, és szuperek a képek! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó termék, szerettem volna még én is ebből a kollekcióból valamit, de annyira tele volt az üzlet mikor ott jártam, hogy nem fértem oda semmihez. :/ Köszönöm! :)

    VálaszTörlés