2014. december 21., vasárnap

Könyvajánló 10.

Még tavaly karácsonyra kaptam ajándékba ezt a könyvet. Akkor az ünnepek alatt nem jutott rá idő, hogy belekezdjek, utána pedig már nem is akartam. Képes voltam majdnem egy éven át őrizgetni, hogy karácsony előtt ráhangolódásképp olvassam el. Egyébként elérte a célját,  nagyon kis aranyos, szívmelengető az egész történet. Tipikus könnyed, csajos limonádé, mint ahogy az előző része is, arról itt olvashattok.  Nagyon  hangulatos olvasmány, itt is minden fejezet elején található egy fincsi sütirecept, és olvasás közben valósággal érezni lehet, a frissen sült karácsonyi sütemények illatát. Teljesen elrepít a Cupcake kávézóba, kicsit olyan volt mintha én is egy vendég lennék aki várja a kávéját és a csokis- kólás muffinját amit habzó kólás máz borít ( többek között ilyen ínycsiklandó receptek tarkítják a könyvet. ) Aki esteleg még nem hangolódott rá az ünnepekre, és szeretné ezt egy könyvvel megtenni annak van még pár napja, hogy ledarálja ezt a történetet. Amúgy ajándéknak sem utolsó például egy karácsony fanatikus barátnőnek. :D


Issy Randall, a Cupcake Kávézó büszke tulajdonosa szerelmes, és nem is lehetne boldogabb. Új üzlete virágzik, és jó barátok veszik körül, bár két kolléganője, Pearl és Calorine mintha nem nagyon lenne feldobva a hó és a vidámság közelgő ünnepétől. Ám amikor barátja, Austin eljátszik a gondolattal, hogy New Yorkba költözik, Issy kénytelen egy távkapcsolat kilátásával szembenézni. És amikor legnagyobb a karácsonyi forgalom a kávézóban, s egyre nagyobb a kereslet Issy ínycsiklandó süteményeire, a lánynak el kell döntenie, mit tart a legfontosabbnak az életben.
Ebben a decemberben Issynek minden erő-, jókedv- és fahéjtartalékára szüksége van, hogy így vagy úgy mindenkinek boldog karácsonyt teremtsen…


Ti olvastátok ezt a könyvet, esteleg elolvasnátok? Van valamilyen olvasmány amivel az ünnepekre szoktatok hangolódni?

6 megjegyzés:

  1. Pont 2 hete vettem meg, de csak ma tudom elkezdeni. Nagyon szeretem az ilyen kis hangulatteremtő könyveket, talán még jobb, mint egy Reszkessetek betörők! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondassz valami. :D Mondjuk nálam Kevin is tökéletes hangulatteremtő. :D

      Törlés
  2. Azt hiszem meg fogom venni mindkét részét, imádom a karácsonyos sztorikat, meg az ilyen muffinos sütizőket is, nagyon vágyom a hangulatára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom! :) Egyébként idén olvastam még egy hasonló sztorit, igaz ott a fagyié volt a főszerep. Vivienn mennyei fagylaltozója a könyv címe, roppant bájos kis történet az is ! :)

      Törlés
  3. Az első részt nagyon szerettem, ezt még sajnos nem olvastam, de tervben van. :) Nagyon tetszettek a receptek már az első részben is, na meg persze imádom az ilyen csajos, könnyed sztorikat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a szívem csücske az ilyen sütős- főzős témájó limonádé könyvek. :)

      Törlés