2014. december 23., kedd

Hét/ 18.

Finish-be érkeztünk, holnap már Szenteste. Sajnos nem tudtam annyira készülni az idei ünnepekre mint amennyire szerettem volna , egy  váratlan, nagyon szomorú és fájdalmas  esemény árnyékolja be a  készülődést. Ennek ellenére igyekszem valahogy újra  ráhangolódni a karácsonyra, akár milyen nehéz is. Kisgyermekek is vannak a családban, ők még nem értik ,hogy mi történt.  De  majd a boldog kis arcocskájuk mikor meglátják a feldíszített fát és kibontják az ajándékukat némileg enyhíti az üresség érzését.
Idén a mézeskalács sütés elmaradt, pedig nagyon készültem rá, jövőre majd tripla adagot gyártok, a tavaly kiégett izzósort is pótoltam már, most nem marad Szentestére. Az ajándékok is beszerezve, még egy- két darabot kell becsomagolnom és kész is vagyok . Természetesen némi bosszúság is ért, felkutatott és előre kibontott ajándékok okoztak némi vérnyomás emelkedést . Tanultam ebből, jövőre sokkal jobb rejtekhelyet keresek és max. karácsony előtt egy nappal adok oda ajit, nehogy nagy legyen a kísértés és idő előtt kibontásra kerüljön. Olyan rosszul esik, hogy oda a meglepi. Jó, én sem várhatom el senkitől sem, hogy oda adom neki, aztán várakoztatom a kibontással. Jövőre majd jobban átgondolom a dolgokat. ;)


Bárcsak inkább a  hó esne...

Bogyós ajtódíszünk. 

Idei S.O.S. koszorúnk...


Adventi vásároztam . Minden évben elvarázsol, olyan mintha karácsony országba vagy egy hógömb beljesébe csöppennék. Némi hó még tökéletesebbé tenné.

Ha már nem tudok szépen csomagolni akkor legalább a papír legyen mutatós. A lila valami meseszép, nagyon  csilli- villi. :)
Sikerült találnom nagyon cuki kísérőkártyákat is. 

F&F ágynemű, nem bírtam otthagyni. Még az álmaim is szebbek, mióta ebben alszom. :)


Christmas Memories.  Imádom ezt az illatot! 

Nektek, hogy telt az utóbbi pár hét? Hogy álltok a készülődéssel?

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy szomorúság van Nálatok, és nagyon kedves gondolat, hogy a kisgyerekek miatt azért mégis csak illően meg kell élni ezt az ünnepet. A képeid pedig csodaszépek, jó volt nézegetni őket. :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom:(
    Kívánok Neked és Családodnak Boldog Karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem kellemesen telt a karácsonyod! :)

      Törlés
  3. Rettenet jó az az ágynemű, annyira megtetszett, hogyha lehet még kapni és én is elérhető közelségbe kerülök, lehet leutánozlak, ha nem haragszol! :)
    A csomagoló papírok közül mindkettő szerintem meseszép, a lila nekem egy kicsit ünnepibb, de a fehér alapon lévő díszítés is szép, inkább olyan visszafogottabb a másikhoz képest.
    Sajnálom az eseményt, ami beárnyékolja ezt az egészet, de valahogy az ünnepek és a gyermeki ártatlanság, huncutság, öröm ezeket a dolgokat halványítani fogja. Pláne, ha sikerül valami vicceset is alkotni. Én például a szaloncukrot kiloptam mindig a fáról és hogy ne tűnjön fel, hogy valaki megdézsmálta a készletet, papírzsepivel béleltem ki az üresen maradt helyeket. Lehet Nektek is kijut egy ilyen kis csínytevős sztori amin jókat lehet majd mosolyogni és elmesélni rokonlátogatás közben a családnak..:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan miért haragudnék!? Csak rábeszélni tudlak, én annyira szeretem, és az anyaga is olyan jó. :) A családnak a fehérrel csomagoltam a barátoknak pedig a lilával, nem is volt mindenkinek szíve azonnal letépni. :D Ismerős ez a cukor dézsmálás, mondjuk mi kockacukrot raktunk a helyére. :D

      Törlés
  4. Szomorú, ilyenkor még rosszabb a karácsony. A képek hangulatosak.

    VálaszTörlés