2014. november 30., vasárnap

Adventi nyereményjáték


Elérkezett Advent első vasárnapja és kezdetét veszi az év legjobban várt és legszebb időszaka. Tegnap este már kikerült az ajtóra a kopogtató és az ablak díszek is a helyükön vannak. Igyekszem fokozatosan ünnepi díszbe öltöztetni a lakást. A karácsonyi cd-ket és dvd-ket is elővettem már, és jövő héten Adventi vásározok is, azt hiszem idén hamar elér a hangulat. :)
Az ünnepvárás kezdetével szeretnék kedveskedni Nektek egy kis nyereményjátékkal.  Remélem tetszenek a csomagok amiket összeállítottam. :)

Játékban való részvétel feltételei:
- Légy a blog nyilvános követője
-Írd meg, hogy milyen névvel követsz és az e-mail címedet
- Írd meg, hogy melyik csomagot szeretnéd

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ:
December 13. (szombat) éjfél


   
1. csomag
Barry M Natural Glow Paletta 2
Rival de Loop Young Mono Rouge 01 Tender Rose
Rival de Loop körömlakk #21 two face
Butterfly Nails Color 07
Yankee Candle tart :  Christmas Cookie, Christmas Garland 



2. csomag
2015-ös határidőnapló
Butterfly Nails Color 38
Rival de Loop Young körömlakk #31 magic dream
Yankee Candle tart: Christmas Garland, Candy Cane Lane, Icicles


Kellemes Adventi időszakot és készülődést kívánok Mindenkinek! 

60 megjegyzés:

  1. Szia :)!

    Már úgy örülök, hogy elkezdődött a várakozás. A Karácsony az egyetlen olyan ünnep, amikor végre összeülünk és békésen tudunk beszélgetni, enni egy jót.

    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.

    -Turcsek Gabriella néven vagyok feliratkozott olvasód
    - email címem.: gabriella.turcsek@gmail.com
    - Az 1. csomagnak örülnék jobban :)

    Köszönöm a lehetőséget, legyen nagyon szép vasárnapod,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    VálaszTörlés
  2. A karácsonyi készülődés engem is utolért (bár idén a minimalista elvnél maradtam, ami a szobámat illeti), sőt karácsonyi filmet már néztünk is :)

    Szeretnék jelentkezni a játéka:
    A blogot Dii néven követem
    E-mail: firet@freemail.hu
    És a második csomagot választanám, gyönyörű az a határidőnapló :)

    Köszönjük szépen a lehetőségezt és örömteli készülödést/adventet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, habár engem még nem ért utol a karácsonyi láz. :)
    A blogot Betti néven követem.
    E-mail címem: bettina006@citromail.hu
    És az első csomag tetszik jobban, meseszép az a paletta!

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia :)
    Szeretnék én is jelentkezni, mert én már teljes karácsonyi lázban égek :)
    A blogot nikkii néven követem.
    Email címem: nikkiifashion95@gmail.com
    És az első csomagért szeretnék versenybe szállni :)

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük a játékot Zitu! ♥
    Panni (Panka's beauty) néven követlek, az e-mail címem: ponipanni@gmail.com, és az első csomagot szeretném jobban megnyerni, az a paletta! (szívecskésfejűszmájli)

    VálaszTörlés
  6. Nahát, micsoda fantasztikus nyeremények, én is szeretnék jelentkezni a játékra :9
    Megaeraként követlek jó ideje itt a blogon, email címem: ocularisinfernom@gmail.com
    A második csomagért szállnék versenybe, mert az a napló valami meseszép és nagy szükségem lenne már egy ilyenre.
    És valóban jön az igazi mélyvizes karácsonyi hangulat, az év legszebb és legjobban várt időszaka számomra ^^ Hamarosan én is előkeresem az adventi koszorúmat és az ajtódíszemet, meg az egyéb kütyüimet, amikkel ráhangolódik erre a csodaszép ünnepre :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Zitu! :) Jelentkezni szeretnék a nyereményjátékra! Már én is karácsonyi lázban égek! :D ^_^
    Ferkó Petra néven követem a blogod, az e-mail címem: petra.1027@gmail.com, és a 2. csomagot szeretném :) Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.:)
    A blogot Nemes Adrienn néven követem.
    E-mail címem: nemes_adrienn@freemail.hu
    Nagyon jó dolgokat állítottál össze, az első csomag tetszik jobban így azt szeretném!

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra
    A blogot Vica néven követem.
    E-mail címem: wiiccaa@gmail.com
    Az első csomagot szeretném :)

    VálaszTörlés
  10. szia!
    Köszönöm a lehetőséget!!
    Már rég követlek Judy,Szösz-mösz néven.
    Én a 2. csomagot szeretném :)
    Email címem: torteij88@gmail.com
    Tudom hogy nem jár érte + esély, de hirdetem a játékod:
    osztottam a játékot: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1577625029138718?pnref=story
    kiraktam oldalsávba: http://judymuhely.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  11. Szia! :)

    Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    Emy néven követlek.
    Email címem: sarkadiemese511@gmail.com
    Az első csomagot szeretném.

    Már annyira szeretnék csak a karácsonyi készülődésre koncentrálni, csak sajnos kezdődik a vizsgaidőszak is. Pedig a hangulatom megvan hozzá. :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Zita!! :)

    kamiii néven követem a blogot, emailem kami.lla5553@gmail.com és a második csomagot szeretném, sosem volt még határidőnaplóm *-*

    Köszönöm szépen a játékot! <3

    VálaszTörlés
  13. Szia ^^
    Panka Toro néven követlek és a panka.toro@gmail.com az emailom :3 (Hihetetlen változatos xd)
    Igazából nem tudok választani, de talán inkább az 1. csomagra pályázok. *-* (Pedig a határidőnapló is milyen pöpec és ááá)
    Nagyon köszi a játékot.:)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Azrail néven követlek, e-mail címem: azrail5@gmail.com. Az első csomagot szeretném, köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  15. Szia! :)

    A blogot Móni néven követem.
    E-mail címem: orszii@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget, én az első csomagért jelentkeznék!:)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Nagyon tetszik mindkettő csomag, de az első csomagot szeretném! :)
    Köszönöm a lehetőséget!! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Gabica néven követlek, az email címem: pgabica88@gmail.com
    Az első csomagért szeretnék játszani :)
    Köszönjük szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Mesy néven követlek a blogon
    E-mail címem: darai.mesy@gmail.com
    Nehéz döntés, de az első csomag tetszik jobban :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Bloglovin-on gverocs néven követlek, és az email címem gabris.veronika@gmail.com. Én a 2. csomagnak örülnék jobban :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Petra világa néven követlek.
    E-mail: petravilaga@gmail.com
    A 2. csomagot szeretném!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az előző megjegyzésnél elírtam a címet azért töröltem Címem ikrek2002@freemail.hu és a 2 csomagot szeretném a lányomnak karácsonyra most költözik össze a barátjával Előre is köszi a lehetőséget Ági

      Törlés
  22. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    Asuke néven követlek. e-mail: asuke@freemail.hu
    Az 1. csomagot szeretném. :)

    VálaszTörlés
  23. szia!
    jelentkeznék az első csomagért. :) e-mail címem: vlilla0522@gmail.com, Lilla néven vagyok feliratkozva. :)
    köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  24. Szia! Szuper csomagok, az elsőre szeretnék jelentkezni :) Luca Nagy néven követlek, e-mail címem pedig lucainmakeupland@gmail.com :) Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    FranCiiska néven vagyok feliratkozva a blogodra,
    az email címem franciska2000@gmail.com
    és azt hiszem, az első csomagot választanám :)

    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    KicsiKató néven követlek, a mail címem kicsikato@gmail.com és az első csomagért dobog hevesebben a szívem! :)

    Kellemes adventi készülődést neked! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Nikxa néven vagyok feliratkozva a blogra,
    az e-mail címem: knikk1992@freemail.hu
    Az első csomag azzal a mesés palettával egyből elvarázsolt ezért én Őt választanám! :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Niki Strawberrykiss néven követlek GFC-n.
    Bloglovin-on Csipai Nikoletta néven.
    E-mail címem: linkinpark90@freemail.hu.

    A 2. csomagért jelentkezem!
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  29. Szia :)

    Bodza Cuncimókus néven követlek és ne nézz totál agyhalottnak a névválasztás miatt :D
    E-mailom: elderberry@citromail.hu
    Személy szerint mind a két csomagnak örülnék :D de mivel választás elé állítasz, ezért az 1-es csomag felé húz a szívem...

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Szia!

    Manna (mannakörmök) néven követlek.
    e-mail: manna0319@gmail.com
    az második csomag tetszik jobban.

    Köszönöm szépen a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Köszi a játékot! :)

    Kata néven követlek itt. E-mail: kajner.kata@gmail.com.
    Az első csomagot választanám inkább. :)

    VálaszTörlés
  32. Szia!

    Úgy tűnik, az előző kommentem elszállt. Sebaj, újra írok:).
    Lina néven követlek, a mail címem mivanlina@gmail.com, és a második csomagot választanám.

    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Renáta N néven követlek.
    nreni55@gmail.com az email címem.
    Mindkét csomag nagyon tetszik, de pont most vettem határidőnaplót, így az elsőt választanám :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  34. Szia! :)
    Nóra Mile néven követlek.
    mile.nora00@gmail.com az email címem.
    Az 1. csomagért jelentkeznék. :) :)

    VálaszTörlés
  35. Szia! :)

    Oszlánszki Mária néven követlek, emailcímem: csirkenok@gmail.com
    Nekem is az első csomag a szimpatikus. :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Andrea Pásztor néven vagyok feliratkozva a blogodra. email: pasztor.andi93@gmail.com
    Mindkettő nagyon szuper csomag nehéz is a döntés, de legyen a 1.
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  37. Szia :)
    Szeretnék én is jelentkezni, bár engem még nem legyintett meg a karácsony szele... :)
    A blogot jeriko rózsája néven követem.
    Email cím: crazy724@gmail.com
    Az első csomagért szeretnék versenybe szállni.

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Krisztinka névvel követem a blogot.
    Az email cimem: kkrisztina86@freemail.hu
    Az első csomagot szeretném! :)

    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  39. Sziaa:)
    Petra Toldi néven követem a blogod.
    Email címem: tpetra1997@gmail.com
    Igazából mindkét csomag nagyon tetszik, de ha választani kell akkor az elsőt mondanám:)

    VálaszTörlés
  40. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra!:) Tóth Csilla Noémi néven követlek GFC-n és az email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    a 2. csomagot választanám! :)

    VálaszTörlés
  41. Szia :)
    Erika Nikulik néven követem a blogod,
    az 1. csomagot szeretném,
    email címem: niku99@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget :3 :)

    VálaszTörlés
  42. Szia. :))
    GhostGirl néven követem a blogod Bloglovinon, az e-mail címem pedig: nikigulyas92@gmail.com
    Nehezen, de sikerült választanom, és ha nyernék, a második csomagnak örülnék a legjobban. :)
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    RenátaP névvel követem a blogot.
    Az email cimem: eperke29@citromail.hu
    A második csomagot szeretném! :)

    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  44. Szia!
    Sakura néven követlek, a címem: kobolak.ildiko@gmail.com.
    A 2. csomag a kedvencem és köszi a lehetőséget!
    További szép napokat :-)

    VálaszTörlés
  45. Először is köszi a nyereményjátékot!
    Kriszti néven vagyok felíratkozva, a 2. csomag a kedvenc :)
    Email: kristinajuhas@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia,
    Patrícia Kutasi néven követlek.

    Köszi. Nagyon boldog MIKI ünnepet kívánok!

    Üdv: Patríca
    E-mail: patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Mindkét csomag gyönyörű, de talán a másodikhoz húzna jobban a szívem.

    VálaszTörlés
  48. szia :) L néven követlek,
    e-mail címem: l.clavel@azet.sk
    az első csomag tetszik jobban bár mindkettő nagyon csábító :)

    VálaszTörlés
  49. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  50. Szia Zitu!
    Akadt az előbb egy kis technikai problémám, bocsánat.

    Majminko - Mészáros-Nagy Éva néven követem a blogot, e-mail: meszarosnagyeva @ gmail.com
    Az első csomagnak örülnék nagyon :)
    Köszi a lehetőséget! Szép karácsonyi készülődést! :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    A blogot rone2122 néven követem.
    E-mail cím: rone2122@gmail.com
    Az első csomag nagyon tetszik!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia!

    Gabriella Branyiczky néven követlek.
    E-mail címem: gabriella.branyiczky@gmail.com
    A 2. csomagot szeretném megnyerni.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  53. Szia, Szalai Andrea néven követlek, email címem: szalaia@mailbox.hu, az első csomagot szeretném megnyerni, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  54. Sziia, én réka kerekes néven követlek,
    e-mail: reka0804@gmail.com,
    a második csomagot szeretném :)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  55. Szia :)
    - Dream néven követlek
    - e-mail: niki765@freemail.hu
    - Az 1-es csomagot szeretném.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  56. Szia! addry néven követlek, email címem: kalapos.adry@gmail.com
    Az 1.csomagot szeretném :) Köszönöm, szép napot! :)

    VálaszTörlés
  57. Clau (claudia román) néven vagyok feliratkozva a blogodra és az első csomagnak nagyon örülnék :)
    email: klavdiya.roman@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia! :)
    Köszi a lehetőséget, szeretnék jelentkezni a játékra.
    Bius Sz néven követlek itt.
    E-mail címem: szipalbius@gmail.com
    A második csomagot szeretném, a naptár miatt. :3

    Köszi még egyszer!

    Bius

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Gabi néven követlek, az e-mail címem: gabrielladud@gmail.com
    Én a 2. csomagot szeretném, nagyon aranyos az a határidőnapló! :)
    Köszi a lehetőséget! <3
    Egyébként nagyon szeretem a blogodat, kedvenceim a receptes bejegyzések! :)

    VálaszTörlés