2014. február 28., péntek

Inspiráció gyűjtés- ecset tárolás

Igaz ugyan, hogy nincs olyan sok ecsetem, de kedvet kaptam hozzá, hogy szépen mutatósan elrendezzem őket. Jelenleg azokban az átlátszó műanyagtokokban vannak amikben megvásároltam őket. Egy kosárkában csücsülnek a smink cuccaimmal együtt, a későbbiekben azokat is szeretném majd szépen tárolni. Először mindenképp az ecsetekkel szeretnék kezdeni valamit. Ehhez az elhatározásomhoz gyűjtöttem pár ötletet. 
Remélem a megvalósításuk is összejön, mert általában mire eljutnék  addig , hogy el is készítsem alábbhagy a lelkesedésem. :)











(képek forrása: pinterest)
Ti, hogy tároljátok az ecseteiteket?

2 megjegyzés:

  1. a 3. és 4.tetszik nekem a legjobban :) jókat gyűjtöttél össze ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a csillámosak tetszenek a legjobban. :) Köszi, örülök, hogy bejönnek! :))

      Törlés