2014. február 10., hétfő

Elfogyott

Nem hiszem, hogy rendszeresen fogok jelentkezni ezzel a bejegyzés típussal, de most megint ihlet és egyéb más válságba kerültem, ez jutott hirtelen az eszembe. Ha esetleg a későbbiekben érdekelne Titeket ilyen bejegyzés akkor írhatok. :)
Ezeket a termékeket fogyasztottam el januárban, vagyis nem mindent januárban hanem inkább az éve első hónapjára fogytak el.
 Johnson & Johnson baby bedtime habfürdő:  Babás barátnőmtől kaptam ezt a habfürdőt, a kisbabája valahogy nem volt oda ezért, nekem pedig megtetszett az illata így szívesen elfogadtam. Olyan semleges volt az egész a  használata alatt.
Újravenném? - Nem valószínű, nem hagyott maradandó élményt bennem.

L'oreal Elseve Fibralogy sampon és balzsam:  Előszerettel próbálom ki a hajsampon újdonságokat, mikor megjelent a boltok polcain ez az újdonság rögtön lecsaptam rá. Mondjuk elég vastagszálú és sok hajam is van, nem is vártam tőle, hogy megkétszerezi a jelenlegi hajtömegemet. Jól tisztít, puha lesz a balzsamtól a hajam és ennyi. Tényleg nem számítottam nagy durranásra, de mégis bennem van, hogy nem nyűgözött le.
Újravenném? - Mivel akciós volt újravettem, de ha elfogy nem hiszem, hogy továbbra is használni fogom.

Coca- Cola ajakbalzsam : Cuki meg finom az illata, az íze, jópofa. Kb. ennyit tudnék róla mondani, rossznak nem rossz, de a hidratáltsága annyira nem jött be. A nagy hidegben nagyon kiszáradtak az ajkaim, nem igazán bírt velük, szereztem be mellé egy Labellót is , ami helyre rakta a kicserepesedett részeket.
Újravenném?- Nem tudom. Gondolkoztam , hogy a Fantásat is kipróbálom, de még hezitálok.

Nivea Double Effect kettős hatású szemfestéklemosó:  Szépen leszedte a szemsminket, könnyedén boldogult a szempillaspirállal és a tussal egyaránt, de annyira zavart az az olajos útóérzet, hogy nem igaz. Ez volt az első meg az utolsó , ilyen szemfestéklemosón. 
Újravenném?- Kizárt! 

Bioderma Sensibio H20 micella oldat:  Az egyik Pixibox-ban lapult, tuti nem próbáltam volna ki, valahogy hidegen hagyott ez a micellás víz mánia. Egészen eddig! 
Újravenném- Igen, de most szeretném kipróbálni a Garnier vagy a L'oreal micellás vízét.

Dove Bőrtápláló testápoló narancsvirág illattal: Szintén egy Pixi-s szerzemény, komolyan azt hittem sosem fog elfogyni. Az illatáért sem voltam annyira oda, és valahogy az állaga sem jött be, nagyon folyós volt.
Újravenném? - Nem.

Catrice Defining Dou pirosító 050 Apricot Smoothie- Sosem fogom feledni ezt a pirosítót, a Sleek szerelem után, vásároltam ezt a Catrice-t. Nagyon szerettem, a hétköznapi lóti- futi sminkekhez mindig ezt használtam.
Újravenném? - Ha jól tudom, már nem kapható, de ha még a kínálat része lenne, biztos, hogy vennék belőle! 

Próbáltátok a fenti termékek közül valamelyiket?  Miket használtatok el az utóbbi időben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése