2013. szeptember 2., hétfő

Nyertes(ek)!:)

Remélem valakiknek jól indul a hétfő és a szeptember eleje bízom benne, hogy örülni fognak. Ugyanis tegnap éjszaka véget ért a szülinapos nyereményjáték, és már sorsoltam is.
De mielőtt a nyertesekre térnék, pár szót ejtenék a résztvevők véleményéről.
Nagyon örülök annak, hogy a könyvajánlós bejegyzéseket szeretitek, őszintén szólva ezeket szeretem a legjobban írni.
Néhányan DIY bejegyzést is látnátok, ehhez egy múltkori postban már gyűjtöttem ötleteket.
 Páran azt is írták, hogy legyen több outfit. Ezen kicsit meglepődtem, mert sosem szerepelt outfit post a blogon és igazából nem is tervezem, hogy a későbbiekben ilyennel rukkoljak elő.
Próbálok több változatosságot csempészni a blogba, változtatni néhány dolgon. Úgy érzem megrekedtem egy szinten...
No de akkor jöjjön a lényeg. Nem sokan jelentkeztetek, így nagyobb volt a nyerési esély. 
A nyertes pedig nem más mint:

A kis meglepit pedig a kommentelőim között sorsoltam ki.
Gratulálok!:)
 Légyszíves írjátok meg nekem a zituublogja@freemail.hu-ra a posta címeteket.
Kellemes hetet Mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Ó ilyen közel még sosoe voltam :D na nembaj gratu a nyertesnek majd legközelebb :D

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de jó, nagyon nagyon örülök, annyira tetszenek a nyeremények! Írtam e-mailt. Soha nem volt még Catrice lakkom, mert nem lehet sehol kapni a közelben! :)
    Puszi:Réka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön örülök, hogy nem volt még dolgod Catrice lakkal, remélem majd beválik! ;)

      Törlés
  3. ÁÁÁ, nagyon-nagyon köszönöm, el sem hiszem, olyan *arul indult ez a napom, sikerült mosolyt csalni az arcomra, nagyon köszönöm!!! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült kicsit jobb kedvre derülnöd! :))

      Törlés