2013. július 11., csütörtök

Summer edition

Immár ez a második Pixiboxom vagyis ez inkább Pixibag. Múltkor rendeltem meg az elsőt, azt hiszem az volt a júniusi kiadás. Mondjuk  az is  tetszett mert csupa olyan termék volt benne amit még sosem próbáltam. Nagyon örültem mikor megláttam, hogy lesz ez a Summer kiadás, gondolkodás nélkül le is csaptam rá. Szerdán már tűkön ültem, hogy mikor ér ide a postás, annyira vártam már. A délelőtti órákban  egy jó nagy és nehéz dobozt nyomott a kezembe. Ekkor már gondoltam ,hogy ami ennyire nehéz abba csak csupa jó dolgok lehetnek. És nem csalódtam, nagyon tetszik mindegyik termék. Bár egy dolog van  amit nem fogok tudni elhasználni De ettől függetlenül telitalálat minden, nagyon megérte megvenni ezt a kiadást.. A táska is tök jó ötlet, a napi bevásárláshoz tökéletes lesz.


Instyle&Joy magazin
A Joy másjusi száma megvan az Instyle viszont nincs, így lett egy kis olvasnivalóm a buszozáshoz.:D

 Dove Bőrtápláló testápoló és tusfürdő narancsvirág illattal
Dove testápolóhoz ha emlékeim nem csalnak még sosem volt szerencsém.
Signal White Now Gold fogkrém
Jelenleg is ezt a fogkrémet használom, pár hete volt a DM-ben ilyen Signal fogkrém+fogkefe akció, akkor vettem meg először. Pont jól jött, nem árt az utánpótlás.
Rexona Maximum Protection izzadásgátló krém dezodor
Talán ennek örültem a legjobban, mióta láttam a reklámot a TV-ben azóta megakartam venni.
Impulse dezodor
Dezodor sem árt ha van, és ezt az Impulse márkát még sosem próbáltam, de még hallani sem hallottam róla.
Dove hajon hagyható kondicionáló spray
Könnyű kifésülhetőséget ígér, hát kíváncsi leszek rá...:D
Bioderma Photoderm Max Ultra Fluide SPF50+ fényvédő
Annyira megörültem ennek, mikor olvastam a hátoldalán ,hogy érzékeny, világos, szeplős bőrre való. Na mondom ez az én termékem lesz. Mikor kibontottam akkor vettem észre, hogy színezett, már első blikkre is gondoltam, hogy sötét lesz, mikor kipróbáltam szembesültem is vele, hogy tényleg nem jó. Annyira elüt a fehér bőrömtől.. Baromira sajnálom, hogy nem passzol a színemhez,  pedig olyan ígéretesnek tűnt:S
Ennyi volna a mostani Pixibag tartalma. Ja és még egy energia ital is lapult a dobozban, mondjuk nem  szeretem, úgyhogy azzal nem is foglalkoztam:D
Ti megrendeltétek ezt a nyári kiadást? Amúgy mi a véleményetek úgy általában a Pixiboxról?
Szerintetek megéri az árát?

2 megjegyzés:

  1. Szia! Megvan még a Bioderma? Ha megtudnánk egyezni örülnék! Köszönöm és várom válaszod!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen megvan még :) Megkaptam az e-mail-t majd abban értekezünk! ;)

      Törlés