2013. július 15., hétfő

Cukkini és limonádé

Jó rég volt már recept a blogon, így most ezzel készültem. Mondjuk ha jobban belegondolok nem is nevezném receptnek inkább tippnek, hogy lehet  egy picit feldobni a megszokott ízeket.
Végre itt a cukkini szezon, nagyon szeretem. Jöhet főzelékként, salátaként, sütve, főzve, rántva...
Az idei  első darabokat mindenképp rántva akartam elkészíteni, mert ebben a formában szereti a család leginkább. Panírozás közben gondolkoztam, hogy kellene valamit raknom bele. Körbenéztem a hűtőben és megakadt a szemem a gépsonkán és a sajton, gondoltam ez szuper is  lesz bele. Így két vékony cukkini szelet közé tettem ezt a két dolgot, a biztonság kedvéért duplán paníroztam, nehogy kifolyjon a sajt. Nagyon finom lett, mellé még snidlinges- tejfölös mártogatóst készítettem.
Régebben nem voltam odáig a limonádéért az utóbbi időben viszont nagyon rákaptam. Többféle változatot kipróbáltam már, levendulásat, uborkásat, legutóbb pedig citromfüvet és mentát raktam bele. Együtt tettem bele a két fűszernövényt, a menta volt a dominánsabb, a citromfüvet annyira nem lehetett érzeni benne, de ez a variáció is bejött. Legközelebb kipróbálom a csak citromfüves verziót is, kíváncsi vagyok úgy milyen lesz.

Ti szeretitek a cukkinit? Milyen formában, hogy készítetek el? És a limonádét?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is a rántott cukkini az egyik kedvencem, jól hangzik ez a sonkás-sajtos ötlet! Van is egy a hűtőben.. :D Én egyébként zabpehellyel szoktam panírozni, finom ropogós lesz tőle és még egészségesebb is. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű most nagyon jó ötletet adtá, köszil! :D Úgy is van megint egy csomó cukkinim ráadásul patisszont is kaptam. A héten tuti kipróbálom a zabpelyhes variációt:D

      Törlés
  2. Díjat kaptál tőlem :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Rékus! :) Most vettem csak észre a spam-ek közé keveredett a kommented :/

    VálaszTörlés