2013. július 1., hétfő

Rimmel by Kate Moss

Nagyon a körmeimre kívánkozott már ez a lakk, úgyhogy fel is avattam. Mostanában úgy érzem vásárláskor belenyúlok a jó lakkokba, mert ez is ötösre vizsgázott nálam.
3 rétegben kentem fel, mondjuk két rétegben is már szépen fed, de inkább vittel fel még egyet rá.
Most már 4. napja van fent de még semmit nem kopott, nem is pattogzott le sehol sem, pedig mosogatástól kezdve elég sok mindent csináltam . Csillag jár a tartósságáért. A színe is nagyon bejön , tuti sokat fogom használni a nyáron. 
705 Raggae Splash

Ti próbáltátok már a Salon Pro lakkokat? Mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. De szép, olyan barackos :-) Én egy fehér Moyrát vettem, de olyan rossz, naponta lehetne festeni, darabokban hullik le :S Fedőlakkal kicsit jobb a helyzet, de más márkában meg nem találtam olyan igazi fehér színt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Olyan üdítő látvány:D Volt nekem is egy fehér Moyra lakkom, de ki is dobtam, nekem sem vált be, azóta meg egyáltalán nincs is fehér lakkom:/

      Törlés