2015. augusztus 1., szombat

Főszerepben a kiürült flakonok

A legutóbbi elfogyasztottam bejegyzés óta, ismét összegyűlt egy adag üres flakon, aminek nagyon-nagyon örülök! Úgy érzem jó irányba haladok, mert a felhalmozott termékeim szépen fogyatkoznak. Az utóbbi időszakban szerencsére elkerültek az impulzus vásárlások, kissebb-nagyobb sikerrel a csábításoknak is ellen tudtam állni , így tényleg az itthon meglévő dolgokhoz nyúltam.
No, de akkor lássuk miket fogyasztottam el az elmúlt pár hónapban.


Balea Paradise Beach, Tropical Sunshine, Cabana Dream tusfürdő
- Isteni illata van mindegyiknek, személyes kedvencem a Paradise Beach volt.

Újravenném? Igen, jöhet mindegyik


Baba tusfrürdő shea vajjal és narancsvirággal
- A legutóbbi bejegyzésben is istenítettem, azóta sem változott meg róla a véleményem.

Újravenném? Természetesen


Fa Görög joghurt- mandula tusfürdő
- Új kedvenc!!! Valamiért a Cornetto és a Viennetta jégkrém jut róla eszembe. Mennyei illata van, egész nap tudnám szagolni *.*

Újravenném? IGEEEEEENNNNNN!!!!

Balea tusfürdő málna és citromfű illattal
- Nem igazán voltam elájulva az illatától, valahogy nem jött be tusolás közben.
Újravenném? Nem

Balea After Sun tusfürdő
- Az illata kellemes, hűsítő hatást pl. én nem tapasztaltam pedig nyár elején kegyetlenül leégtem.

Újravenném? Végülis igen , semmi extrát nem nyújtott, nekem egy átlagos tusfürdő, a célnak megfelel


Avon Maracuja és bazsarózsa tusfürdő
- Olyan kis semmilyen volt. Mondjuk soha nem voltam oda az Avon tusfürdőkért, nem is értem ezt miért vettem meg.

Újravenném? Nem

Yves Rocher körtés- karamellás tusfürdő
- Szegény,  már tél óta a szekrényben kallódott ideje volt elhasználni. Egyet már elfogyasztottam, akkor is imádtam, mivel én a karamellát nem éreztem ki belőle csak a körtét, így a nyáron is élvezettel használtam el. Roppant friss, körte illat lengte be a zuhanykabint.

Újravenném? Ha újra kapható lenne igen


Baba tusfürdő levendulával és vizililiommal
- Ez egy S.O.S vásárlás eredménye, nem bántam meg, jó ez az illatkombináció.

Újravenném? Igen



Nivea Q10 zuhanyzás közbeni bőrfeszesítő  testápoló
- Ismét a " lusta vagyok a testápolózáshoz" korszakomat élem, ezért is szereztem be ezt a zuhanyzás közben használható fajtát. Nagyon bevált, imádom a benne lévő kis mikorgyöngyöket is, és feszesítő hatása is érvényesült nálam.

Újravenném? Mindenképp


Avon Naturals testpermet narancsvirág illattal
- A kánikulában csakis a testpermet jöhet szóba nálam , ilyenkor hűtőben is tárolom őket. Így tökéletesen felfrissítenek. Szerettem ezt az illatot.

Újravenném? Igen

Balea olajos bőrradír tengeri sóval
- Remekül radíroz, nagyon pihe-puha utána a bőröm, engem nem zavar az olajos érzet sem ami utána marad.

Újravenném? Igem


Balea kókuszos- nektarinos deo spray
- Számomra tökéletes kombináció a kókusz és a nektarin, szeretem ezt a deo-t. Igaz nem a legnagyobb hőségben használom, de hűvösebb időjárásban a hatása pont elég.

Újravenném? Igen ez már a sokadik flakonom volt 

Garnier Mineral InvisiDry és 5 Protection dezodor
-  Elsőre az illatukat emelném ki, nagyon kellemes és orrbarát, sokáig is érzem magamon. Mondjuk nem vagyok egy nagyon izzadós fajta, de a trópusi hőséget is nagyon jól bírták. Engem lenyűgöztek.

Újravenném? Határozott igen a válasz


Aussie Miracle Most balzsam és 3perces hajpakolás száraz és károsodott hajra
- Szót sem érdemel...

Újravenném? Kizárt

Elseve Töredezés elleni sampon
-  Semmi extrát nem kaptam tőle, de szerettem, jól tisztíott, puha is volt tőle a hajam, a célnak megfelelt.

Újravenném? Lehet

Balea 1 perces intenzív hajkúra
- Egyszeri használat után túl sokat nem nyújtott, puha lett a hajam és ennyi.
Újravenném? Nem valószínű, hogy megteszem

Kókuszolaj
- A hajam imádja és én is.
Újravenném? Igen


Garnier micellás víz
- Többször is szerepelt már, nem is ragozom tovább a szót.

Újravenném? Igen folyamatosan ezt teszem, legutóbb a Pure változatot vettem meg, tökéletes az is.

L'oreal Skin Perfection szérum
- Valamelyik kuponos napon szereztem meg, azóta minden nap ezt használtam. Úgy vettem észre a pórusaim mintha kissebbek lennének, és mintha egyenletesebb is lenne a bőröm. Gyorsan beszívódik, tényleg puha és selymes tőle a bőröm, és nekem az illata is tetszik.

Újravenném? Igen . Igaz most egy másik krémet használok, de ha az nem válik be akkor mindenképp visszatérek ehhez.

Catrice Beautifying Lip Smoother - 020 Apricot Cream
- Eleinte nagyon szerettem. Kellemes, visszafott kis színe volt, nem ragadt, szerettem viselni. Viszont egy idő után annyira büdös szagot árasztott magából, hogy felkenni sem bírtam. Először azt hittem a termék romlott meg, de Szandra egyik videojában beszámolt hasonló tapasztalatról, és ott szembesültem vele, hogy a szivacsos fejből árad a kellemetlen szag. 
Nem is tudtam teljesen elhasználni.

Újravenném? Ha valahogy  kilehetne küszöbölni ezt a kellemetlenséget akkor igen, de így semmiképp sem.


Puma Sync Deodorant Spray
- Ajándékba kaptam, kellemes, könnyed illat. Mivel nem tartós hamar el is fogyott.

Újravenném? Igen, de akkor már a parfüm verziót hátha az tartósabb

Balea  univerzális krém rózsa és levendula, cseresznye illattal
 - Én csak kézkrémként használtam őket arra tökéletesen bevált mindkettő. Illat közül a cseresznyés volt a nyerő.

Újravenném? Ha lehetne kapni őket akkor igen


Diffúzer
- A Tesco-ban vettem, nem tudom már mi a márkája, zöldalmás illata volt 4 hétig árasztotta magából az alma illatot.

Újravenném? Igen más illatokat is szívesen kipróbálnék


Ti miket használtatok el az utóbbi időben? A fenti termékek közül próbáltátok már valamelyiket? Mi a véleményetek róla?
Kellemes hétvégét! :)

4 megjegyzés:

  1. Hűha, nem semmi a tusfürdő adag :)
    Mondjuk azokat én is ipari mennyiségben tudom elhasználni :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek aztán fogyatkoznak rendesen, főleg a kánikulában mikor napjában 3x tusoltam. :D

    VálaszTörlés
  3. Igen, a kánikula tusfürdő gyilkos, én is napi háromszor tusolok :D A Balea tusik nálam még kipróbálásra várnak, pedig jelenleg kettő meglévőt egyszerre pusztítok :P

    VálaszTörlés