2015. január 1., csütörtök

2014 kedvencei

B.U.É.K! Kinek, hogy telt a szilveszter? Megmondom őszintén én nem vagyok oda érte, valahogy mindig olyan erőltetettnek érzem, hogy ezen a napon mindenképp bulizni, mulatni kell. Nekem csendesen telt a tegnapi nap, nem vágytam sehova sem.
Akkor az új év első napját mi mással is kezdhetném mint, ( de fura leírni, nézzétek el, ha néha nem múlt időben írom a dolgokat) a tavalyi év kedvenceivel. Azért néhány szót ejtenék a 2014-es évemről. Azt hiszem nem túlzom ha azt mondom, hogy életem eddigi legrosszabb éve volt. Egyszerűen semmi sem akart összejönni vagy nem úgy sültek el a dolgok ahogy én szerettem volna, és minden rossz megtalált. Betegségektől kezdve, ami nem csak engem érintett, tényleg sok minden megért. Na, nem akarok többet panaszkodni, új év van, próbálok magam mögött hagyni mindent.
Szóval akkor térjünk vissza a kedvencekhez. Tavaly nagyon sok újdonságot próbáltam ki, így elég sok új kedvencre tettem szert. Néhány dolog annyira bevált, hogy tuti biztos,  nem cserélem le , állandó kellékei lesznek a fürdőszobai szekrényemnek.

Most sem tartom magamat nagy smikelőnek, de magamhoz képest nagyon sokat sminkeltem az elmúlt évben.
Az év  nagy felfedezetje a Maybelline Color Tattoo. Két árnyalatot szereztem be, az egyik a Pink Gold a másik pedig az On and on bronze. Az utóbbit használtam többször, hétköznapokra tökéletes, csak úgy magába felkenem egy kis spirál mellé és kész is. A másikat pedig a Revolution Iconic 3-as palettájával használom együtt. Álmomba nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni ez a rózsaszínes színekkel tarkított paletta, nagyon megszerettem. 
A L'oreal Miss Manga spirálja is hatalmas kedvencemmé vált, nagyon szép , hatalmas, ívelt pillákat csinál, és a keféjét is megszoktam már.

Lecseréltem a Garnier BB krémemet, CC krémre, imádom ezt a Max Factor-t. Életem első említésre méltó alapozóját is tavaly szereztem be, igaz többet is kipróbáltam, de a Catrice All Matt plus vált be a legjobban, tökéletes a hófehér bőrömhöz, fedése is megfeleő nekem. A sokat istenített Camouflage korrektort is megvettem, és én is csak isteníteni tudom, szuper a fedése.

Megtaláltam a tökéletes púdert is, ami szintén Catrice termék. Nagyon szépen mattít, és nagyon tartós.
Életem első primere ez az IQ Cosmetics darab, kijelenthetem, hogy nem az utolsó. Miért nem használtam eddig ilyesmit? Csak úgy siklik rajta az alapozó felvuel közben, és a végeredmény is sokkal természetesebb.

Megint megtaláltam egy tökéletes darabot a L'oreal nude rúzsok között. Jlo nevével fémjelzett darab a tökéletes nude rúzs a számomra, végre olyan találtam ami tényleg jól is áll,  és nem öregít.
A másik nagy kedvenc pedig az Essence All about cupcake rúzsa, kellemes, halványrózsaszín színt az ajkaimnak.
 Néha bizony becsúszik néhány ronda patti is, ezekre tökéletes nekem ez a Garnier pure Activ hűsítő golyós kezelés. Két nap alatt teljesen eltünteti a rondaságokat az arcomról.

Sok micellás víz kipróbálásra került, ez vált be a legjobban ( meg a Bioderma, azt hiszem arra befogok ruházni a közeljövőben) . Sminket is szépen leszedni, reggel  és este is átszoktam vele törölni az arcomat, szereti a bőröm.

Sosem voltam oda az olajos dolgokat, nem szeretem magamon azt a sikamlós, ragacsos olajos érzést. Annyi jót olvastam erről a Dove olajról, úgy döntöttem teszek vele egy próbát. Valami álom ez az olaj, olyan hamar beszívódik, semmi utóérzet nincs, és az illata is mesés, és nem utolsó sorban nagyon puha tőle a bőröm.
Az év terméke ez a Baba tusi nálam. 10 flakonnal tuti elhasználtam már belőle, folyamatosan vásárolom újra. Annyira isteni az illata, még reggel is érzem magamon. 

Sokkal kevesebb lakkot használtam tavaly  mint máskor, többször említettem már, hogy hétköznap nem lakkozhatom a körmeimet, hétvégére pedig nem sokszor szoktam. Viszonylag sikerült is a lakk vásárlásaimat visszaszorítani. Jó néha csábultam is el, de felesleges  vásárlásokba nem bonyolódtam és lakk stoppot sem kellett érvénybe léptetnem.


 Már két éve folyamatosan használom Lady Gaga Fame illatát, egyszerűen imádom, mondjuk inkább különlegesebb alkalmakra szeretem magamra fújni. Ősz óta szerelem Beyoncé Wild Orchid illata, hétköznapkon előszeretttel használom,  nagyon tartós.

Beruháztam néhány fantasztikus ecsetre is, a RT viszi a pálmát. Álom velük a sminkelés.

Mióta megvan Zoella neszeszere azóta ezt ciepelem magammal mindenhova. Annyira cuki :)

 Tavaly kezdődőtt, nem is, már tavaly előtt kezdődött a YC szerelem. Rengeteg illatot szeretek minden évszakra találtam olyan amit szívesen párologtatok.


Sajnos  valamivel kevesebet olvastam mint az előző években, de azért így is gazdagodtam néhány fantasztikus könyvélménnyel. 

Filmek terén viszont nem sok olyan volt ami mély nyomot hagyott bennem.



Zenei téren mindenevő vagyok, mondjuk Taylor Swift új albuma telitalálat, jelenleg éjjel nappal azt hallgatom, és még mindig nem untam meg. :)









Végül pedig néhány gondolat a blogra nézve. A 6. évbe léptem ami a blogolást illeti, most már tényleg ideje lesz a kinézetén változtatnom, mert a fejléc valami borzalom. Az oldalsávban hirdettem egy kis szavazást, hogy mégis milyen bejegyzések érdekelnének Titeket ill. arról, hogy legyen-e FB oldal. Egyszer új vagyok vele, hogy csinálok utána pedig el is vetem az ötletet. Igyekszem tartani a heti 2 bejegyzést hétfőn és pénteken. Próbálok azért majd új témákat behozni, remékem sikerülni is fog. :)
Ezek voltak ez én kedvenceim, tuti, hogy hagytam ki valamit. :D

Nektek mik voltak 2014-ben a kedvenceitek?

2 megjegyzés:

  1. Igencsak sok egyezés van a kedvenceink között, úgyhogy nem lesz újdonság számodra az enyém, úgy tűnik :D Egyébként a szilvesztert én is hasonló okok miatt nem szeretem, hogy elhitetik velem, hogyha nem akarok bulizni és mattrészegre inni magam, akkor máris gáz vagyok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a Tiédet! :) Tökéletesen egyet értek azzal amit leírtál!

      Törlés