2014. április 22., kedd

Virágok a szoknyán is

Múltkor áradoztam róla, hogy mennyire szeretem a virágokat és nagyon nagy szoknya párti  lettem. 
Jelenleg az öltözködésem 90%-át a szoknyás outfit-ek teszik ki. Egyik napról a másikra rám tört , bizony nekem most virágos szoknyák kellenek. Igaz, hogy egy-két darab van már a ruhatáramban. de szeretnék még pár szép színes, üde darabra szert tenni. Jelenleg is lázas vadászatban vagyok, nézegetem a különböző üzletek kínálatait. :)










(képek forrása: pinterest)
Ti, hogy álltok a virágos szoknyákkal? Tetszenek? 
Kellemes hetet!

4 megjegyzés:

  1. Nálam a virágminta bármiben jöhet, legyen az szoknya, ing, vagy sál. :) Tetszenek a képek, én jelenleg egy nagyobb mintás ruhára vadászok, amit a nem régen szerzett farmerkabátommal szeretnék viselni:) Kata mosolyrecept.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nagy mintásak nekem is tetszenek, de annyira nem állnak jól ,maradok inkább az apró virágos mintánál :) Remélem sikerül levadásznod egyet ! :)

      Törlés
  2. Én annyira nem rajongok a virágmintás holmikért, de pl van olyan, ami tetszik. Sőt van is egy virágintás kedvenc szoknyám. :)

    VálaszTörlés