2011. december 8., csütörtök

Shopping&winners

A héten tartottam egy kis hangulatjavító vásárlást,ezek a dolgok dobták fel a kedvemet. :)
A You Rock palettát a Rossmann-ba az akciós kosárkában fedeztem fel,599 Ft-volt ráírva,itthon mikor a blokkot megnéztem 299ft szerepelt rajt,nem tudom,hogy a dobozon szerepelt-e rossz ár,vagy félrenyomtak valamit,de végül is ,így is úgy is megérte:)
Az első 2 NYC lakkom.105 Lights camera glitter kék ezüst,154 Midnight Confetti-lila- kék,ez annyira gyönyörűséges,tisztára szerelmes lettem:)
Karácsonyi körömmatricák,olyan aranyosak:)
Szőrös táska a Deichmann-ból és egy kis olvasnivaló a hamar besötétedő délutánokra.
Végül,de nem utolsó sorban a karácsonyi játék nyertesei:
1.hely:Karin
2.hely: Zóra

4 megjegyzés:

  1. a két lakk nagyon tetszik, az első nekem is meg van:) és a körömmatricák, olyan cukik *-*

    VálaszTörlés
  2. Syó!
    A köröm matricákat hol vetted és mennyibe kerültek? Nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  3. A matricákat egy no name vegyiárú-illatszer boltban vettem,pár száz ft volt:)

    VálaszTörlés
  4. Juhú! :) Írtam e-mailt a gmailes címemről, remélem megérkezett :)

    VálaszTörlés