2016. március 2., szerda

Az utolsó ...

A címből már sejthetitek mire is készülök, igen szeretnék  búcsút venni a blogger világtól . Igazából nagyon régóta érik már bennem ez a döntés, de az utóbbi néhány bejegyzés sikertelensége láttán, döntöttem el, hogy ideje befejeznem ezt . Őszintén szólva már a kedvem is elment az egésztől, ötletem sincs, miről írhatnék, ami másnál működik az nálam valamiért nem, ha ötletem támad akkor a kivitelezését halogatom állandóan. Azt nem mondhatom, hogy sok időt elvett az életemből, mert max heti 2 post volt, sokszor már nyűg volt az is, úgy kellett kierőszakolnom magamból. Az utóbbi pár hétben ugye nem volt bejegyzés. ez idő alatt "teszteltem" azt, hogy hiányzik-e egyáltalán a blog, és eszembe sem jutott, feléje sem néztem.
Most is, hogy írom ezt a bejegyzést nem érzem úgy, hogy egy korszak lezárult volna az életemben, hiányérzetem sincs. Hobbik úgy is jönnek mennek az életemben és mindig van valami aktuális kattanásom amiért odavagyok. Ez is egy hobbi volt, amit majdnem 7 évig űztem, de végérvényesen kifulladt. 


Köszönöm szépen Mindenkinek aki itt volt velem, aktívan és kevésbe aktívan, köszönöm a kommenteket a visszajelzéseket! Olvasóként természetesen jelen leszek, és továbbra is követem a kedvenceimet! :)
Minden jót Nektek!!!

7 megjegyzés:

  1. OH, ezt sajnálattal olvasom Zitu! :(
    Az a bizonyos 7 év... :\
    Hiányozni fogsz, mint blogger, de mint olvasó remélem még találkozunk! :)
    Kívánom, hogy találj egy olyan hobbit, ami rengeteg örömet és élményt ad! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szomorú :(((( Én nagyon szerettem a blogod, örülök, hogy olvasóként azért még velünk maradsz <3

    VálaszTörlés
  4. Aaajjjj :'( imádtam a blogod! Az egyik legkedvesebb ember vagy a világon, és úgy Örülök hogy egy kis szegletének részese lehettem. Nagyon nagyon sok sikert és boldogságot kívánok Neked! Remélem instán azért maradsz ❤ millió puszi, és egy nagy ölelés! Köszönjük, hogy eddig blogoltál nekünk ❤

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon szerettem a blogodat és mindig örültem, ha új bejegyzést raktál fel. Pihenj egy kicsit, töltődj fel, de ne töröld le a blogot, mert lehet, hogy csak egy kis szünet kell.
    Én bízom benne, hogy mégis folytatod majd!

    VálaszTörlés
  6. Én is szerettem a blogodat, bár tény, hogy nem vagyok aktív. De sehol sem, inkább a csendes olvasók táborába tartozom. Viszont sok sikert kívánok a továbbiakban!

    VálaszTörlés