2015. szeptember 13., vasárnap

Top 5 Kedvenc sminktermékem

Mióta a blogok világába belecseppentem azóta, valamivel jobban foglalkozom a sminkeléssel. Volt egy időszak amikor teljesen bedarált a gépezet.  Ész nélkül vásároltam össze-vissza mindenféle dolgot ami megtetszett, vagy amit másnál megláttam, és azonnal kellett nekem is mert, úgy éreztem én sem tudok nélküle élni. Gondolom mondanom sem kell, hogy egy csomó a fiók mélyén porosodik, mert a mai napig hozzá sem nyúltam.  Szerencsére ez az időszak már lecsengett nálam, sokkal tudatosabban vásárolok, jó, néha azért becsúszik ez-az, de olyan dolgokra mostanában nem költöttem amit ne használtam volna el. 
A beauty blogoknak köszönhetően rengeteg új terméket, márkát ismerhettem meg, és így találtam rá arra az 5 ill. ha szigorúan akarom nézni akkor 6 termékre, amiket rettentően megszerettem. Ők az Adu ászaim, a Jolly Jokereim. :)


Max Factor CC krém

Tökéletesen passzol a színe a bőrömhöz, könnyed, természetes hatása van.  Nem érzem úgy, hogy mefullad alatta a bőröm, szerencsére nincs problémás bőröm, a fedése is pont elég.


Maybelline Instant Anti- Age Effekt korrektor

Határozottam kimerem jelenteni, hogy (nekem) ez a világ legeslegeslegeslegesleges legjobb korrektora. Tökéletesen elfedi a szem alatti karikákat, és a bőrhibákat is. Van még  néhány korrektorom itthon, amiket szintén nagyon szeretek, de ezt semmi sem tudja kiütni a nyeregből.



Maybellin Color Tattoo

Azt hiszen a kép mindent elárul aról, hogy mennyire is szeretem ezt a két terméket( On and on bronze, Pink Gold), leértem mindegyiknek az aljára. Remekeül bevált, hétköznapokon és különlegesebb alkalmakkor is szívesen használom mindkettőt. Tényleg nagyon tartós, egész nap a helyén marad. 




Max Factor Clump Defy szempillaspirál

A nagybetűs spriál számomra. Szépen szétválasztja, íveli a pillákat, kellően dúsít, nem pereg le, és nem is tapsztja össze a szálakat. Tökéletes!



Essence ajakrúzs 53 All About Cupcake

Imádom ennek a rúzsnak a színét, visszafogott, kellemes árnyalat, épp, hogy egy leheletnyi színt és fényt ad az ajkaimnak. Nagyon- nagyon szeretem, úgy érzem végre megtaláltam azt a színt ami tényleg jól áll nekem. Nem hivalkodó, de mégis ad valami kis pluszt.


Nektek mi a kedvenc sminkterméketek? Mi szerepel a Top 5-ös listátokon?

8 megjegyzés:

  1. A Max Factor CC-je nekem is nagy kedvencem volt, bár az utóbbi időben nem ezt használtam. A CT-k közül az On and On Bronze az univerzális volta miatt lehet, hogy felkerült volna korábban a Top 5-ös listámra, de augusztus óta a Pupa krémes szemhéjfestékei letaszították a trónról. :) Nehéz egyébként 5-re szűkíteni a kedvencek listáját, jelenleg talán nem is tudnék csak ennyi terméket megnevezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok a Pupa termékekre, csak sajna nincs itt a környéken üzletük, de talán majd egyszer lesz valami termékem a márkától. :)

      Törlés
  2. Nagyon hasonló lehet az ízlésünk a kozmetikumok terén, mert a CT-kat is nagyon kedvelem, a CC-t szintén, a korrektorról pedig soha nem tudnék lemondani, bár igaz, hogy én most épp egy Pupa darabot nyúzok.
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon hasonló az ízlésünk! Én pedig örülök, hogy feliratkoztál! :)

      Törlés
  3. A Ct-k nekem is nagy kedvenceim, szeretnék még belőlük pár árnyalatot beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, a Glamour napokon szeretnék lecsapni a Permanent Taupe árnyalatra :)

      Törlés
  4. Smink? CV púder-korrektor, Catrice ajakbalzsam. Nem vagyok nagy sminkelős, általában mindig ugyanazt kenem fel, pár színem van csak mindenből.

    VálaszTörlés
  5. Nekem sincs sok sminktermékem, most már tényleg azokhoz nyúlok amik beváltak .

    VálaszTörlés