2014. augusztus 1., péntek

25 music of my life TAG

Megint elért minket egy vihar, jelenleg is dörög, villámlik  szakad az eső a szembe lévő házat nem lehet látni. Mivel beszorultam a szobába, gondoltam kitöltöm én is ezt a TAG-et ami az utóbbi időben sok blogon felbukkant.

 1: Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?
- Annyira talán nem is a gyerek, inkább a tinikorom kezdetét juttatja eszembe.


2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?

3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak az eszedbe?

4. Mutass egy dal/zenét ami megnyugtat.
- Ilyenkor bánom, hogy mikor lehetőségen lett volna rá nem éltem azzal, hogy megtanulhassak hegedűn játszani.


5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?
- Ma is 2x hallottam, és azóta is folyamatosan dúdolom.


6. Melyik az dal/zene ami egy jó barátodra emlékeztet?


7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!
- A tavalyi nyárból ezen a giga slágeren kívűl másra nem is emlékszem.

8. Egy dal ami az első szerelmedre emlékeztet.
- Általános iskola alsó osztályában volt egy fiú akiért oda voltam. Sulis farsang volt és pont akkor volt eltörve a karom, szinte az egész bevolt gipszelve, és erre a számra kért fel a fiú táncolni, soha nem fogom elfelejteni. :)


9. Egy dal, ami reményt ad.
- Ha érzelmi válságba kerülök mindig ez az a dal amit agyba főbe hallgatok teljes hangerőn.

10. A kedvenc bandád egyik száma?
- Idén is sikerült lemaradnom Jared Leto-ról, pedig annyira készültem rá, hogy élőben is meghallgathassam ezt a dalt.

11. Egy zene a kedvenc filmedből?
- Nem ugrik be semmi sem.

12. Melyik az a dal amit legutóbb hallgattál:
- Imádom a nő hangját!

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
"Én nem látok mást csak Téged. "

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?
Nagyon bírom Katy Perry-t, nem volt még olyan dala ami ne tetszett volna. Ez az ami mindent visz nálam, olyan kis fülbemászó.
16. Egy dal , ami megríkatott.
- Tavaly mikor egy olyan időszakomat éltem, gyakran eltörött a mécses ha ezt meghallottam.


17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
- Táncra perdülni nem tudok/szoktam, de néhány végtagom azért megmozdul Pharell száma hallatán.


18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod:


19.-20. Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3)? És az utolsó?
Első 

Utolsó
21. Melyik most a kedvenc dalod?
22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
Igazából nem az egész dalt ,csak a refrént kaptam meg, de az is felejhetetelen és maradandó élményt hagyott bennem. :DDDD
23. Egy dal amit ki nem állhatsz.
-Nem tudom megindokolni miért, de a világból kitudnék futni ha meghallom ezt a számot, főleg a magyar verzió irritál.

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok:
- Nem tudok táncolni, amit művelek azt inkább csak dülöngélésnek vagy valami hasonlónak lehet nevezni. Erre a számra sem táncoltam inkább csak önfeledtem ugra-bugráltam rá.



25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.




Van ezek közül a dalok közül olyan amit szerettek?
Kellemes hétvégét! :)

4 megjegyzés:

  1. Hát nagyon jó számokat válogattál össze, azt hiszem, én is megcsinálom ezt a TAG-et :)
    Natalia Oreiro, az Edda, Rihanna Stay nálam is ugyanaz. :)

    VálaszTörlés