2014. május 17., szombat

Mi van a neszeszeremben?


Tavaly azt mutattam meg, hogy mik bújnak meg a táskámban, idén pedig a neszeszeremre került rá  a sor. Ezt a teletömött kis szütyőt csak akkor dobom bele a táskámba ha aznap sminkeltem, amúgy nem szoktam magammal cipelni.
No, de akkor lássuk miket is nyomorgatok bele a kedvenc neszeszerembe.(Naná, hogy kedvenc, Eiffel torony virít rajta  :)  Vannak olyan dolgok amik állandóan a lakói és vannak olyanok is amiket cserélgetek, aktuális kedvenc,  hangulatfüggő stb. stb. alapon.  
Arc:
Max Factor CC krém- Simán lenyomta nálam a BB krémeket, sokkal jobban szeretem, a fedése is megfelelő számomra, hétköznapokon jobban szeretem ezt használni mint az alapozót, olyan könnyebbnek érzem tőle a bőrömet.

Manhattan Wake me  korrektor- Mióta megvásároltam azóta bérelt helye van a "kistasimban" egyetlen bajom van vele, nagyon hamar kifogy. :/

Catrice Camouflage korrektor- A korrektorok királynője, adu ásza, tényleg fantasztikus. Mondjuk láttam, hogy sokan szem alá is használják, nálam valamiért ott nem működik, viszont más területeken tökéletesen funkcionál. Soha nem fogom lecserélni.
 Szem:
Manhattan paletta- Pici és cuki matt színeket tartalmazó paletta. Annyira szeretem, nappali ,hétköznapi sminkekhez tökéletes.  Nem is tudom, mi lesz velem ha ezt elfogyasztom. :)

Maybelline Color Tatoo- Bombaként robbant be az életembe, elengedhetetlen kelléke a sminkelésemnek.

Essence Big Bright Eyes jumbo szemceruza: Nem vagyok egy nagy szemceruzás, de mióta ráleltem erre a darabra minden egyes alkalommal használom.

L'oreal Miss Manga szempillaspirál:  Épp aktuális kedvenc spirálom, ezért most ezt cipelem magammal mindenhova.

Száj:
Balea ajakbalzsam: Ez állandó kelléke a neszeszeremnek, mindig benne van, amúgy a "tekerőseket"használom mindennapokban

Yves Rocher rúzs: A rúzsokat is  cserélgetem, mindig az van bennt amit épp használok. Most újra a kezembe akadt ez a rúzs, ezt nyúzom állandóan.


Ti, mit szoktatok magatokkal vinni? Mi lapul a neszeszeretekben?
Kellemes hétvégét! :)

2 megjegyzés:

  1. Szép a neszeszered. :) Én jóval kevesebb dolgot pakolok bele, csak ami éppen létfontosságú, pl. ajakbalzsam, hideg időben kézkrém, rúzs, kistükör.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Igen azok a dolgok nálam is mindennaposak de ez a neszeszer csak akkor jön velem ha sminkelek, máskor nem cipelem magammal. :)

    VálaszTörlés