2013. december 15., vasárnap

Red&Glitter

A múltkori haul bejegyzésnél kértétek, hogy legyen manikűr ezzel a NYC lakkal. Nem voltam valami kreatív, az egyszerűbb végénél fogtam meg a dolgot, egy piros lakkal párosítottam. Ezt a csillámos csodát 3rétegben vittem fel, mert egy felkenés után olyan semmilyennek találtam. Így azért sokkal töményebb és csillogóbb. Sajnos a képek nem igazán adják vissza azt az intenzív szikrázást ami a szememet elvakítja. :)
Ti szeretitek a piros csillámos kombinációt? 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, igazán ünnepi hangulatú :)

    VálaszTörlés
  2. imádom, én avonból rendeltem de az nem ilyen szépséges

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!! :)Nézegettem én is Az Avonban a lakkokat, de valahogy egyik sem fogott meg.

      Törlés
  3. Nagyon szépséges manikűr lett, erősen karácsonygyanús nálam valami hasonló, bár már több kombón is gondolkodom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Az én fejemben is többféle variáció született már, mondjuk az Essence díszeket mindenképp szeretném belecsempészni.

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, én is szeretem a csillámokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Imádom őket én is, csak ne lenne olyan nehéz leszedni őket. :D

      Törlés