2013. február 8., péntek

Vágásra fel!

Egyik nap jött a kattanás : Le akarom vágatni a hajamat.Mondjuk amúgy is szüksége lenne már egy egészségügyi nyisszantásra (és egy kis tavaszi megújulás sem ártana), de most egy nagyobb mennyiségtől szeretnék megszabadulni.Sokat kutattam inspirációk után , végül a   stíluskirálynő Olivia Palermo frizurája tetszett meg a legjobban. Tökéletes ez a hajhossz,és még variálni is lehet,pont megfelelő lenne nekem.Remélem a fodrászom tud majd valami hasonlót alkotni a rakoncátlan bozontomból:)







Nektek tetszik  ez a fazon?
(képek forrása:google)

6 megjegyzés:

  1. Én is hasonlón gondolkoztam, de aztán letetettem róla, mert nagyon lassan nő a hajam és sajnálnám :( de ha megcsináltatod akkor mindenképp tegyél fel képet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nekem nagyon gyorsan nő a hajam,így nem bánkódom utána:DKépet inkább nem raknék fel,nem vagyok egy fotogén alkat,nem akarlak sokkolni Titeket:D

      Törlés
  2. Nagyon szuper ez a hajhossz, tényleg jól variálható, én most pont ilyenre szeretném megnöveszteni, még pár centi hiányzik! :)

    VálaszTörlés