2012. december 14., péntek

Christmas TAG

Decemberben szinte csak karácsonyi témával kapcsolatos bejegyzéseket hoztam Nektek.Lehet unjátok már,pedig lesz még pár:))
Most is ezzel készültem,pontosabban egy TAG-el,amire itt bukkantam rá.




Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
-Kedv és időfüggő,tavaly pl. csomagoltam,idén inkább  az ajándéktasakra szavazok.

Igazi vagy műfenyő?
-Mióta az eszemet tudom,mindig is igazi fenyőnk volt.Idén  viszont úgy döntöttünk,hogy beruházunk egy hatalmas,és szép műfenyőre.Nagyon hiányozni fog a fenyő illat.

Mikor díszíted fel a fát?
-24.-én délután állunk neki a díszítésnek,mire besötétedik általában elkészülünk és gyönyörködünk a fában.

Mikor bontod le a fát?
-Vízkereszt után szoktuk.

Szereted a tojáslikőrt?
-inkább a csokilikőrt:D

 Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
-Nem tudnék egyet sem kiemelni,mindig mindennek nagyon örültem.
Van "Betlehemed"?
-Régebben volt egy mini kerámia figurákból álló,de fogalmam sincs hova tűnt,vagy mi lett vele.
Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
-  Mindig mindenkinek tudok ajándékot venni,és általában el is találom ki minek örülne.
Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
-
Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
-  Sose volt ilyen,ugyanúgy tudtam/tudok örülni egy pár zokninak mint egy nagyobb dolognak.
Elektronikus vagy postai képeslap?
-  Postai,szerintem az sokkal személyesebb . Tavalyi év karácsonyáig  részese voltam egy "képeslapozó"társaságnak.Imádtam válogatni a lapok között, kiválasztani,hogy melyik kié legyen.Alig vártam,hogy elmehessek a postára feladni őket és persze állandóan a postást vártam,hogy mikor érkeznek meg a nekem címzett lapok.Nagyon jó élmény volt:)


-
Kedvenc karácsonyi film?
-Az igazi klasszikusok Reszkessetek betörők,Télapu,Igazából szerelem,Holiday és még sorolhatnám.
Mikor kezdesz vásárolni?
-Minden évben megfogadom,hogy nem az utolsó pillanatra hagyom a vásárlást,de sosem sikerül előbb.Tavaly pl. 23.-án rohangáltam a városban fel-alá,a hatalmas tömegben.Idén tényleg,előbb megejtem az ajándékvásárlást.Bár,ha jobban meggondolom úgy is világ vége lesz,annyira nem is kell törnöm magamat:))
Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
-Nem,sosem tennék ilyet!
Kedvenc karácsonyi étel?
- Jöhet minden,halászlé,töltött káposzta,beigli,ilyenkor nem vagyok válogatós:)
Színes, vagy sima fények?
-Színes,sima valamiért nem tetszik.Mondjuk a színes is csak úgy tetszik,ha simán ég,nem pedig összevissza ugrál,meg villódzik.

Kedvenc karácsonyi dal?
Tavaly óta Michael Bublé albuma a favorit.



Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
-Szentestét itthon töltjük,és karácsony első napján mi kelünk útra ,másnap pedig hozzánk jön a vendégsereg.
Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
-Szép nagy,csillogós csillag.

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
- A családdal közösen Szenteste a fa alatt, a rokonokét pedig akkor mikor megkapom tőlük.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
- Most már nagyon idegesít,hogy november elejétől elkezdődik a karácsonyi dömping(pedig pár éve,azok közé tartoztam akik már a nyáron a karácsonyról álmodoztak:)) ,tényleg elveszik így a varázsa...

Ha van kedvetek töltsétek ki Ti is!

2 megjegyzés: