2012. június 1., péntek

Táska körkép 2.

Már régóta szemezek a Mango táskákkal , elsősorban a steppeltek tetszenek nagyon.(az első 3képen lévő a favorit.) A közeljövőben(hamarosan úgy is itt a szülinapom) szeretném meglepni magamat eggyel! :)
Már régóta szemezek Mango-s táskákkal , elsősorban a steppeltek tetszenek (az első 3
képen lévő a favorit).Eldöntöttem , hogy a közeljövőben meglepem magamat eggyel,hamarosan úgy is itt a szülinapom tökéletes apropó:)
Nektek tetszik valamelyik?
Nektek tetszik valamelyik?

6 megjegyzés:

  1. A steppelt táskák nekem is nagyon tetszenek, van is egy fekete, de az itt látottak közül az elsőt tuti nem utasítanám vissza :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az első a favorit, de hátulról a harmadik is nagyon megnyerő :) Még új vagyok itt az oldaladon, meg a blogolásba is, de mindkettő nagyon tetszik :) :D Ha van kedved benézhetsz hozzám :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is az első 3 tetszik a legjobban:) főleg a bézs:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nehezen tudnék választani, talán az 5. narancsos tetszik a legjobban. De bármelyik jöhetne! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a pirosak jöhetnek! :D Annyira szép mind, de a pirosak, ah...

    VálaszTörlés
  6. Én a legelsővel szemeztem a múlt héten a boltban, de a többi is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés