2012. május 14., hétfő

Egy kis ez az

Volt röpke fél órám a buszomig ezért beugrottam nézelődni a DM-be és az Alexandrába , és ugyebár nem üres kézzel jöttek ki. :)
A körömlakk stoppot sikerült megszegnem , nem bírtam otthagyni ezt a két szépséget. Mondjuk mindenképp szerettem volna korall és menta lakkot úgyhogy ez kipipálva. De újra életbe lépett a lakk tilalom.
Rubint Réka Alakreform magazinját minden szezonban megveszem , sok hasznos dolog van benne amit használni tudok.
Siker!Végre a kezeim között az Éhezők Viadala , már bele is mélyedtem, csak úgy falom a sorokat nem gondoltam,hogy ennyire tetszeni fog( filmet direkt nem néztem még meg ,de nagyon kíváncsi vagyok már rá)

Loreal 305. Dating Coral , S-he 273

Kellemes hetet Mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. ez a she lakk nekem is megvan. :) jó választás :))

    VálaszTörlés
  2. A könyvvel vigyázz, mert függőséget okoz! :D

    VálaszTörlés
  3. De szépek ezek a lakkok, tényleg nem hagyhattad volna ott őket!

    VálaszTörlés
  4. A lakkokat én sem hagytam volna ott:) Pont tegnap rendeltem egy korallpirost és egy tengerzöldet (ami inkább kékeszöld?) az Avonból.

    VálaszTörlés