2011. november 12., szombat

Meglepi Nektek!:)

Nemsokára itt az év legszebb ünnepe,(pontosabban 43 nap múlva)ebből az alkalomból szeretnélek meglepni Titeket némi aprósággal:).Ez a kis játék most a 142 rendszeres olvasómnak szól,vagyis hát azoknak akik szeretnének részt venni a sorsoláson.Csak annyit kell tenned,hogy a bejegyzés alá írd meg,hogy milyen névvel követsz,és azt,hogy mit szeretsz a Karácsonyban!:) Feliratkozni:december 6.éjfélig lehet.
Akkor jöjjenek a kis nyeremények,2személyt fogok kihúzni.
1.helyezett:Catrice Ultimate körömlakk 510 Bye,Bye Birdy!,Catrice szájfény 050 Purple Reign,Essence duo szemhéjpúder 13 Rapanui
2.Catrice mono szemhéjpúder 260 I Am A Coal-Girl,Catrice Ultimate Colour intenzív ajakrúzs 070 Light The Fire Sok szerencsét Mindenkinek!:)

35 megjegyzés:

  1. De szuper! :)
    Én nagyon szeretnék nyerni!
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó nyeremények *.*
    GhostGirl néven követlek,és hogy mit szeretek a karácsonyban? azt hogy legalább akkor együtt van az egész család és elfelejtjük a gondokat :))

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen a játékot!
    Makeupcakes néven követlek, és a Karácsonyban legjobban a készülődést, a ráhangolódást, az adventet szeretem legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretnék :) a legjobban pedig a mézeskalácsot, a karácsonyi vásárt, a havazást, a kürtöskalácsot, a forralt bort, ajándékozást, közös vacsorát-ebédet, mindent :) jah és a szép fenyőfát :)

    VálaszTörlés
  5. Szija

    hajnoca3 néven követlek
    A karácsony a kedvenc ünnepem . Imádom a fát , a díszítést , a finom mézeskalács illatot ami száll a lakásban és a tűlevelekét is . Szeretem , hogy adhatok és bevallom azt is , hogy kapok :D Azt , hogy béke van , és együtt a család .

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Petra világa néven követlek.
    Én azért szeretem a karácsonyt, mert akkor együtt van az egész család, fát díszítünk, sütünk-főzünk. Mindenki jó hangulatban van, nem kell rohanni, másnap dolgozni menni. Szeretem az ajándékbontást, a meglepetéseket, a szeretteim arcát, mikor látom, hogy örülnek annak, amit vettem :)

    VálaszTörlés
  7. Juhuu nyereményjáték!=) zsannu néven követlek és a karácsonyban szeretem a forraltbort a karácsonyi vásárban, a hóesést, a meghitt hangulatot, a finom karácsonyi vacsikat és persze az ajándékokat.=)

    VálaszTörlés
  8. Athina néven követlek
    És a karácsonyban azt szeretem hogy együtt a család,a feldiszített karácsonyfát,és a szálló fincsi illatokat :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)
    JuliaBella néven követem a blogod.
    E-mail: juliabellablogja@gmail.com
    Én a karácsonyban a készülődést, süti sütést, a fahéj és a narancs illatát szeretem a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szuper nyeremények.
    Annus néven követlek.

    A fenyő illatot, a karácsonyi zeneszámokat, na meg persze a beiglit, szaloncukort és a mézeskalácsot.

    VálaszTörlés
  11. Anna néven követlek.
    A karácsonyban a mézeskalács illatát, és a fenyő diszítést szeretem!:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretnék nyernii!:)
    petraa. néven követlek
    amit a karácsonyban szeretek:
    imádom a gyertyákat, a mézeskalács illatot,azt,hogy a család együtt van..a karácsony ebéd,kürtös kalács..narancsillat..és még folytathatnám ezer dologgal :)
    köszi!!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Eni néven követlek.
    Nagyon szeretem a karácsonyt, ilyenkor mindenki megnyugszik egy kicsit. Mindent szeretek ami a karácsonyhoz fűződik. Fenyőfa, mézeskalács, családi kajálások, ajándékozás...
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Syó!
    Ivett néven követlek :)
    Azért szeretem a karácsonyt, mert ilyenkor az egész család együtt van és van sok sok sok finomság. És megajándékozhatom a nekem fontosakat és mellesleg én is kapok szupi kis ajcsikat :) Ilyenkor mindenki boldog! :) Már úúúúgy várom (^-^)

    VálaszTörlés
  15. Szio!

    Kemiviki néven követlek.
    Hogy mit is szeretek a karácsonyba? Hát ez fogós kérdés, leginkább a készülődés sütés főzés részét:)

    VálaszTörlés
  16. Maja néven követlek, és a Karácsonyban a legjobban a készülődést, a szeretetteljes hangulatot szeretem, imádok megajándékozni másokat és látni hogy örülnek :D

    VálaszTörlés
  17. Sziaa =)

    crazybaby néven követlek :)

    Mit szeretek a Karácsonyban? Az készulodést ,tervezgetést, a kiváncsiságot,hogy mit is fogok kapni,azt ,hogy mindenki egyutt van, azt ,hogy 16x is megnézhetem a Reszkessetek Betoroket :) meg még nagyon sok mindent ,koszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    JustKriszta néven követlek.
    Karácsonyban legjobban a forralt bort, a mézeskalácsot és a családi összegyűlést szeretem. :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    niki néven követlek!
    A karácsonyban a legjobban a feldíszített fát, a fenyő illatot, a mécseseket, az égősorokat szeretem! Mindent ami csillog-villog :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  20. Szia, Sophie néven követlek és azt szeretem a karácsonyban, hogy együtt lehetek családdal meg esetleg barátokkal is. Szeretem, hogy van fa, meg hogy meglephetjük a másikat ajándékokkal :)

    VálaszTörlés
  21. TuzaVivi néven követlek és karácsony napját imádom amikor mindenki tesz valamit,sül a süti és terjeng az illat.erre egy lapáttal rátesz ha még havazik is :)

    VálaszTörlés
  22. Nóra néven követlek és a karácsonyban legjobban az illatokat szeretem :) fenyőfa, mézeskalács, fahéjillat, mmm :)

    VálaszTörlés
  23. Szupi jááááték :)

    Thündérke néven követlek :)

    A Karácsonyban azt szeretem, mikor díszítjük a fát, és átadhatom az ajándékokat a szeretteimnek :)

    VálaszTörlés
  24. Helló, Tündérbogár néven követlek, és mit szeretek a karácsonyban? Hogy végre pár napra együtt a család, meglátogatjuk a rokonokat, és a mézeskalács illata egy kis forralt borral, fahéj függő vagyok!

    Na és persze a meglepetéseket, mint amilyet most te is szánsz egy szerencsésnek :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Ena néven követlek.
    Amit karácsonyban szeretek: együtt a család, esik a hó, hideg van, fenyőillat van mindenhol és a karácsonyi vásárokat persze. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Vattacukor néven követlek. A karácsonyban leginkább a feldíszített fenyőfát és a családi látogatásokat szeretem :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  27. Én új követő vagyok, de én is jelentkezek. Hátha :)

    -szeretem, h ha jön a Karácsony akkor mindenki egy kicsit kedvesebb és jobban szereti a másikat, türelmesebb. Egyszóval amikor megjön a karácsony szelleme :)

    VálaszTörlés
  28. Fantasztikus! Köszönjük a játékot!
    Zóra néven követlek és én a karácsonyban a készülődést, azt az izgatott várakozást szeretem, hogy már hetekkel korábban sütök, ajándékokat "gyártok", dekorálok,hogy fantasztikusak az illatok, a fények, a díszek és hogy nagy-nagy családi lakomával, közös játékkal ütjük el az időt :)

    VálaszTörlés
  29. Szió! Karin néven követlek és a kedvencem a Karácsonyban a fenyőfa alatt szaloncukorevés a családdal:)

    VálaszTörlés
  30. Szia! Klassz nyeremények :)
    Krisztinka néven követlek, a karácsonyban pedig legeslegjobban anyukám bejglijét imádom :D
    Puszaa

    VálaszTörlés
  31. Viki néven követlek.
    karácsonyban azt szeretem, hogy együtt van a család, jókat eszünk, jókat beszélgetünk akár órákig is a terített asztal mellett. ez olyan jó!

    VálaszTörlés
  32. Én is jövök! :)
    A karácsonyban mindent szeretek! ♥

    VálaszTörlés
  33. Jaj lemaradt az hogy Évi blogja néven követlek.

    VálaszTörlés
  34. Szió! HystericalGirl néven követem a blogod!
    Karácsonyban azt szeretem, hogy együtt van az egész család, boldog mindenki, hangulatos az egész ház, és imádom az olyan karácsonyokat, amikor sok a hó, minden fehér! Reménykedem, hogy idén is fehér karácsonyunk lesz! ;)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés