2011. május 9., hétfő

:)

Mai szerzemények: Én is beváltottam a DM pontjaimat a kis táskáért,rögtön 2-re is lecsaptam,és pechemre tök ugyanaz volt mindkét tasiban,csak a rúzsok színe másXD Az enyémben ezek vannak:(a rúzsok nem éppen az én színem,ha esteleg érdekel valakit szívesen elküldöm őket,mert tuti,hogy az életben nem fogok használni ezeket.Astor mindkettő 201 és 306-os árnyalatúak,és a pirosat épp,hogy kipróbáltam a kézfejemen+ még van egy Essence Smokey Eyes 03 szemcerceruza is:) ) Egy szuper salátás,és Victoria Clayton Hol késel Hercegem? c.könyvét is beszereztem.Ezt a kistáskát pedig nem tudtam otthagyni:)

7 megjegyzés:

  1. szia hát a piros rúzs engem érdekel :D nagyon szeretem a piros rúzsokat

    VálaszTörlés
  2. Oké,írj mailt légyszi címem:nemethzita89@freemail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Azt szeretném kérdezni,hogy a fölös szemceruza megvan még? Ha neked tényleg nem kell,akkor én elfogadnám, mert nálunk ilyet nem lehetett kapni! :(

    VálaszTörlés
  4. És biztos,hogy Neked felesleges? Nem szeretnék tolakodó lenni!

    VálaszTörlés
  5. Igen,tényleg felesleges nekem,csak itt porosodna!:):)

    VálaszTörlés