2009. december 4., péntek

...

Hát ez a hét is olyan gyorsan eltelt,hogy észre sem vettem!Mondjuk tiszta peches napjaim voltak,de jövő hétre talán kiderül az ég felettem:-) Héten végre megérkezett a várva várt fülbevaló szett!(L) Mindíg is szerettem volna ilyen füliket...és végre!(L) Megint egy új hobby-t fedeztem fel magamnak( lehet inkább mániának kellene neveznem:-) ) Én csak "kikarcolós képnek"hívom!:-D Halacskák és a páva már elkészült! Még egy delfin vár itthon arra,hogy kikarcoljam!:-)És végül amit nem hagyhatok ki!;-) Kellemes hétvégét Mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. most a delfin elkészült vagy még hátra van???:)
    a képen halacska és páva készült el!XD
    nagyon-nagyon szépek!! ügyes vagy nagyon!!

    VálaszTörlés
  2. Kösz,hogy szóltál,elírtam!És még1x is köszi!;D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy és sokoldalú. Ezt a fülbevalót kapja a lányom karira. :) Én is kölcsönzöm majd. :D

    VálaszTörlés