2009. szeptember 9., szerda

Sok minden...:)

Sziasztok!!! Mióta elkezdődött a suli nem sok szabadidőm van,sokkal keményebb mint gondoltam!Remélhetőleg bele rázódom!:) Nos vettem megint gyöngyöket és hétvégén csinálgattam két karkötőt! Íme a végeredmény: És a másik: Hétvégén időhiány miatt csak ilyen Dr.Oetkeres muffint csináltam! E heti körmöm:) Már nagyon régóta vágytam pávatollas fülbevalóra,szokás szerint sehol nem találtam!De rátaláltam Fábián Erikára aki elkészítette nekem ezt a gyönyörűséget!!! További kellemes hetet Mindenkinek!:)

1 megjegyzés:

  1. Szia,

    Először is gratulálok a blogodhoz, nagyon klassz:) Renszeresen olvasom, remélem nem baj:)
    Másodszor, teljesen belezúgtam ebbe a fülbevalóba, írtad, hogy Fábián Erika készítette, nem tudod én hol tudnám felvenni vele a kapcsolatot, ugyanis énis szeretnék egy ilyen gyönyörűséget:) Köszi. Bea

    VálaszTörlés