2009. augusztus 13., csütörtök

Szép napot! Azon gondolkodtam hogy kellene olyan "rovatot"csinálnom amiben az általam használt termékekről írom le a véleményemet hogy nekem mennyire váltak be stb. Akkor kezdjük:) 1.Schwarzkopf Got2b Sparkling hajfény spray Használata: Hajformázás előtt a nedves hajra vagy az elkészült frizurára fújni! Véleményem:szépen csillog tőle a haj és nem ragad!!! 2.Syoss termékek Sampon,kondícionáló és pakolás tartozik a családjába.Száraz,festett,törékeny,vékonyszálú stb.hajra használhatók! Én ilyen "fényfokozósat"vettem!Ami simítja a haj szerkezetét és ragyogó csillogást biztosít! Véleményem:hajvégek simábbak,könnyem kifésülhető a haj és hajmosás után 1napig tuti fényes ! 3.Veet szőrtelenítő krém spray formában:

Az új Veet szőrtelenítő krém spray formában egy forradalmi újítás a bőrápolás terén.

Kifejlesztve minden nő számára, akik a szőrtelenítést szeretnék könnyebbé tenni - egyszerűen fújja be a szőrteleníteni kívánt területet. Nincs szükség a krém felkenésére. A krémet a megszokott módon távolítsa el, és az eredmény a bársonyosan sima és selymes bőr.

Véleményem:Nagyon,nagyon jóóóó!!!!2nappal ezelőtt használtam először és még mindíg sima a bőröm és nem szúrós:)mondjuk lótusztej&jázmin illatút vettem,de nem érezni!de hát mellékes hogyha ilyen hatékony!el is dobom a borotvát!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése